مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 18:022022-02-03سياسي

افتتاح پروژه های عمرانی صومعه سرا با حضور استاندار گیلان


همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تعدادی از پروژه های شهرستان صومعه سرا با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

- ایسنا/گیلان همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تعدادی از پروژه های شهرستان صومعه سرا با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در نخستین برنامه سفر به شهرستان صومعه سرا با حضور در گلزار شهدای این شهر ضمن ادای احترام، اهدای گل و قرائت فاتحه، همزمان با سراسر استان در مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا شرکت کرد.

آبرسانی به شهر گوراب زرمیخ از محل طرح آبرسانی به شهر صومعه سرا، اجرای خطوط آبرسانی این شهرستان، توسعه شبکه روستایی اباتر و اصلاح و بازسازی شبکه روستاهای طاهرگوراب، دوگور و ضیابر با 141 میلیارد ریال اعتبار که 75 هزار نفر از جمعیت شهرستان صومعه سرا با بهره برداری این پروژه ها تحت تاثیر ارتقای کیفیت و پایداری تامین آب قرار گرفتند، با حضور اسدالله عباسی مورد افتتاح قرار گرفت.

وی همچنین با حضور بر سر مزار شهید مدافع حرم بسیجی محمد اتابه در گوراب زرمیخ به مقام والای این شهید عزیز ادای احترام کرد.

خط دوم توسعه و تولید شرکت صنایع پلاستیک گیلان کوب با 140 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع اشتغال پایدار روستایی شهرستان صوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های عمرانی صومعه سرا با حضور استاندار گیلان

افتتاح پروژه های عمرانی صومعه سرا با حضور استاندار گیلان